.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 3 شنبه

* جستجو براي روشن شدن سرنوشت امام موسي صدر، با توجه به شرايط بحراني ليبي آغاز شده است. تعدادي از فعالان سياسي لبناني با برقرار كردن ارتباط با منابع انقلابي در ليبي تلاش مي‌كنند اطلاعاتي درباره امام موسي صدر به دست آورند تا درصورتي كه وي در قيد حيات باشد براي آزادي و انتقال وي به لبنان اقدام نمايند. امام موسي صدر 33 سال قبل در سفري به ليبي كه به دعوت قذافي صورت گرفته بود ناپديد شد و قذافي كه مسئول اين آدم ربائي دانسته شده از سوي دادگستري لبنان تحت تعقيب قانوني است.

* يك روز مانده به ميلاد پيامبر گرامي اسلام(ص) در برنامه سيماي خانواده شبكه اول سيما، به همين مناسبت از ابوسفيان تجليل شد! به گزارش "آينده"، نصرالله كه به خاطر دوبله صداي ابوسفيان در فيلم "محمد رسول الله" به اين برنامه دعوت شده بود، ضمن تعريف از ابوسفيان، ادعا كرد كه او خيلي هم منفي نبوده و مجري برنامه نيز گفت ابوسفيان در باطن و درونش به خلاف ظاهرش خوب بوده است! سايت آينده در ادامه اين گزارش مي‌افزايد: هر چند با تماشاي اين برنامه عرق شرم بر پيشاني مي‌نشست، ولي بايد گفت خوشا به حال صدا و سيما كه از هفت دولت آزاد است! آزاد آزاد!

* چگونگي آزاد شدن دو خبرنگار آلماني در اولين روز هفته جاري روايت جالبي دارد كه خبرنگار عصر ايران راوي آنست: "گيدو وستروله" وزير امور خارجه آلمان ساعت 22 شنبه شب وارد تهران شد و بلافاصله براي ديدار با محمود احمدي نژاد رئيس‌جمهور به پاستور رفت. وزير خارجه آلمان كه با تمايل و درخواست خود و بدون برنامه ريزي قبلي به تهران سفر كرده بود؛ در ساعت 23 و 30 دقيقه شنبه شب نيز با علي اكبر صالحي همتاي ايراني خود در محل وزارت خارجه ايران ديدار كرد تا در ساعت 30 دقيقه بامداد (12 و 30 دقيقه شب)، كنفرانس مطبوعاتي مشترك اين دو وزير خارجه برگزار شود! بلافاصله پس از پايان اين كنفرانس مطبوعاتي، وزير خارجه آلمان و هيئت همراه به سرعت محل وزارت خارجه ايران را به سمت پاويون تشريفاتي فرودگاه مهرآباد تهران ترك كرد تا به همراه دو تبعه آلماني راهي آلمان شود. اين دو، چهار ماه پيش در شهر تبريز و در هنگام گفت و گو با خانواده سكينه آشتياني - زن ايراني محكوم به سنگسار - بازداشت شدند. اين دو تبعه آلماني از سوي مقامات ايراني به جاسوسي و اقدام عليه امنيت ملي متهم شده بودند. دويچه وله هم نوشت: "بامداد يكشنبه "20 فوريه / يكم اسفند) دو خبرنگار آلماني زنداني در ايران با هواپيماي دولتي كشورشان در برلين فرود آمدند. گيدو وستروله، وزير خارجه‌ي آلمان، شامگاه شنبه و بدون اعلام قبلي به تهران سفر كرد. دو خبرنگار آزاد شده هم به همراه او به خانه بازگشتند."


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.